تک تیرانداز
تک تیرانداز

تک تیرانداز

وقتی من جوگیر میشوم !

همیشه بعد از رسیدن به نقطه ی اوج سقوط میکنم !

این دفعه هم اینطوری ،

این وبلاگ به مدت یک ماه آپدیت نخواهد شد ...


SNIPeR       

اتحادیه ی فمیلی تری !

بعد از انتشار نسخه های اول و دوم اتحادیه ی فمیلی تری [+] ، من ، امروز ، در یازدهمین روز بهمن ماه سال هزار و سیصد و هشتاد و نه خورشیدی ، مفتخرم که ، از سومین نسخه ی این اتحادیه رونمایی کنم ! :دی



تماپ ها :

1. فمیلی تری چارتی است که نشان دهنده ی روابط شکل گرفته در این اتحادیه میباشد !

2. و فمیلی تری ـ ما همچنان بدون هیچ ابهامی در دسترس علاقه مندان عزیز قرار میگیرد !

3. نیاز نیست که بگم فمیلی تری یه جور شوخیه دیگه ؟ هیچ سو ء تفاهمی وارد نیست !

4. ازونجایی که از گذاشتن عکس بانوان اتحادیه در این چارت معذوز بودیم (!) لذا فقط عکس آقایان را قرار داده ایم ! ;)

5. اگه قرار بود اسم شبنم و نسیم رو تو فمیلی تری بذارم ، باید تمام خواهر و برادر های واقعی بقیه رو هم مینوشتم ، ایشون خواهر های واقعی بنده هستند !


6. هفته ی سختی پیش رو دارم ، برام دعا کنید ...


SNIPeR