تک تیرانداز
تک تیرانداز

تک تیرانداز

پدیده ای به نام فـ ـیـ ـس بـ ـو ک

وقتی برای اولین بار اسم این پدیده ی محبوبو شنیدم اولین چیزی که به ذهنم رسید معنی لغویش بود ، صورت کتاب !!! به نظر اسم جالبی میومد ، ولی اونقدی برام جالب نبود که با دایال آپ و UltraSurf برم سمتش و ببینم چیه ، تو این مدت تقریبا طولانی که بنده همچنان با اینترنت ذغالیم حال میکردم تعریف های زیادی درمورد این پدیده میشنیدم ، این حرف و حدیث های توصیفی خیلی جذاب بود و من که کلا تو باغ نبودم سخت کنجکاو شده بودم که ببینم توی این پدیده چی میگذره ! حتی بهم گفته بودن که اگه بیای پدیده معتاد میشیو دیگه نمیتونی بیخیالش بشی و ... ، منم که میدونستم چقدر آدم بی جنبه ایم سعی میکردم تا جایی که میشه سمتش نیام ، تا اینکه بالاخره قبل از عید یه اکانت تو این پدیده ساختمو وارد این شبکه شدم ...

به نظر جالب میومد ، خیلی هارو پیدا کردمو و پیدا کردن دوست ها و آشناهای قدیمی به این راحتی خیلی خوشحالم میکرد ، ولی خوب بعد از چند روز پدیده دیگه چیز جدیدی نداشت ! و من هرچی سعی کردم نتونستم معتادش شم !

حالا از همه ی این چرت و پرت ها که بگذریم فقط به این میرسیم که عضو بودن تو پدیده چیزیه که این روزا از نظر بعضیا باکلاس بودن و برای اعضا ، دوست های زیاد یا لایک های زیاد روی پست ها شاخ بودن محسوب میشه ! و هرچقدر هم که برات تکراری باشه بعد از اینکه عضوش شدی سخت حاضر میشی که ازش بیای بیرون ...



تماپ ها :

1. ازینجا به اکانتم لینک دادم ، محض اطلاع ...


2. گزینه ی دلخواه خود را انتخاب کنید :    الف) پاستوریزه !     ب) حال بهم زن !!!

3. مهم این نیست که شکلاتش چی باشه ، مهم اینه که شکلاتو کی بهت داده باشه ! :)

4. والدین مهربان ، به منظور شاد کردن فرزندان خود آن ها را همراه با دوستانشان به سینما بفرستید !


SNIPeR      

عکاسی با فلاش ممنوع !

#01

یکی از ارور هایی که من خیلی موقع ها باهاش مواجه میشم مربوط به پوست و گنجایش میشه !

الان از همون موقع هاست ! در پوست خود نمیگنجم !


#02

روزای عید هم تموم شد ! تقریبا بیست روزی طول کشید ، فردا قراره در اوج شور و شعف بریم مدرسه ! درس هم که تپل خوندم (!) آماده ی آماده !


#03

این بیست روز اصلا بد نگذشت ! خیلی چیزا بود که سرگرمم میکرد ، مثلا دنت نوشیدنی کاکائویی ، فوق العاده خوشمزه ! سریال اسپارتاکوس ، فوق العاده جذاب (!) آهنگ های بتهون ، فوق العاده شنیدنی ! کتاب ''لطفا گوسفند نباشید'' ، فوق العاده تامل برانگیز ! یویو قیژقیژی ، فوق العاده سرگرم کننده ! اینترنت ، فوق العاده زمان گذرون ! و ... ، درکل اینکه فوق العاده بود ! اصلا ِ اصلا کسل نشدم !


#04

از دوستام بگم براتون ! یعنی خیلی خوبن ! اصن یه چی میگم یه چی میخونی ! انقدر برای من ارزش قائلن که نگو و نپرس ! هیچ وقت فکر نمیکنم که براشون بی ارزشم !


#05

سیزده بدر امسال خیلی توپ بود ! تا ساعت سه ظهر خوابیدم ! نهایت لذت !


#06

و در آخر هم همدان و غار علیصدر ! اینکه خدا خیلی قدرتمنده و نشانه هایی برای اهل خرد روی زمین قرار داده !


تماپ ها :

1. اینجاست که میگن ''چی فکر میکردیم چی شد'' ، این پست باید کاملا معمولی نوشته میشد ، ولی کاملا چرت و ''فش خر'' از کار درومد !

2.  رمز ِ پست ِ ''مخاطب خاص'' برای مخاطب خاص ارسال شد ! نپرسین لطفا ...

3. قبلا یه پست نوشته بودم به نام ''معکوس'' [+] اینم به همون سبک (!) نوشتم ...


4. از منصور متنفرم ، ولی این آهنگ بری باخ یه چی دیگست ! همون بحث پاره کردن و این حرفا !

5. من پسر ِ حرف گوش کنیَم ، حرف بابامو گوش میکنم ، نمیذارم کسی با احساساتم بازی کنه !

6. برای حفظ سلامتی خود روزانه حتما هشت لیوان آب بنوشید !


SNIPeR